hello , this is my blog. i'm am nurfatin , do enjoy reading my blog okeyh ? Ini blog saya. Saya berhak hendak menulis sebarang post disini. Sesiapa yang terasa dengan post post saya. kesah pulak lahh saya ? kbaii. Terima kasih :):)

7th august 2011

hey all. here i come. updating my own blog early in da morning.
haishh , not want to speak in english , but try harder to post on english language too.
haha. stupid mupid je aku rase. takpee, sebagai orang melayu yang "natural" , aku akan
meng-update belong aku dalam bahase melayu gak. cehh * melayu sangat :P

okay , continue. on top of aku punye tajuk post ,
aku nak story mory sikit pasal bab shopping nie.
maklumlahh , sekarang tengah bulan pose ,
memang semua tengah busy siapkan persiapan raye walaupon raye lagi 22 hari.
haha, takpee, sediaka payung sebelum hujan lebih baek bukan ?
okay , on dat date, aku pon bangon pagi dengan lewatnye .
nie smue sebab ber-mesej bersama si gemok aku tuh. *budakSPMtaksedardiri.
okay , then tibe tibe jea adek aku kejot soh bangon , dalam kol 11 gitu.
aku tanye la nak ape soh aku bangon awal ?
then dy cakap ready nak pegi KL . babah ajak shopping.
DENGAR je perkataan SHOPPING , teros aku bangon n pegy mandi.
then adek cakap kemas baju skali sebab nak stay sane shari.
okay , aku pon semangat gilaa lahh kalau bab2 tu.
so , dipendekkan cerite , aku , adek , mama and babah pon bertolak gy KL lam kol 2 stgh gitu. biaselahh , sebab lambat bertolak ialah :
menunggu si puteri raje bersiap . *sengal punye adek :P
okay , aku sebenarnye kesian kat babah ,
sebab babah baru je pagi tu sampai dari JB. then dah dy ajak shopping kat KL .
kene drive lagi 4jam sebab aku stay kat Perak. sampai je KL ,
teros pegi area Chow Kit and Jalan TAR sebab nak cari hotel ,
punye banyak hotel kami masok , smue full . then jumpe satu hotel nie ,
name dy KOWLOON HOTEL . area Jalan TAR. memang besh la citenye.
location memang terbaekk la. lintas je jalan boleh teros pegi SHOPPING. !
haha. awesome my dear ! love it ! aww ! *gedikdahnampak :P
okay , bile dah check i hotel pe smue, we'll pon stat la shopp.
memang ramai gilaa orang jalan kat situ. as you know la,
tempat tu macam kat TKK, IPOH. barang2 pon smue murah2. *tade ar murah sangat.
yang besh nye , smue shawl pashmina barharge RM15 kebawah.
kalau pandai tawar menawar , RM10 mmg dalam tangan dah.
dan itu jugak kelabihan aku sebab aku nie kaki shopping dan suke menjimatkan dwet yang babah dah kasi ,
skill tawar menawar memang wajib ade la citenye.
law tak lu olang bole rugii maa. haha :D
at dat night , adek aku jela yang banyak shopping. aku kurang sebab dwet aku adek aku yang gune
*cehh ! baru nak shopp tak ingat dunia :P
takpee, dat one aku tak kesa, yang penting keesokkan harinye ,
aku plak yang shopping ! and adek aku just see what i shopp for !
RAYA SALE COMINGG !! WOHOOOO !

*done
p/s : picca will update soon