hello , this is my blog. i'm am nurfatin , do enjoy reading my blog okeyh ? Ini blog saya. Saya berhak hendak menulis sebarang post disini. Sesiapa yang terasa dengan post post saya. kesah pulak lahh saya ? kbaii. Terima kasih :):)

heloo guys :)

dis night aku nak cite pasal bestpren aku time darjah 1 dulu .

kalau korg ingat tak bestpren korg time darjah satu dulu ?

skng umo aku dah 17tahon , lebih 10 taon gak aku tak jumpe diorg weyh.
hebadd lahh kan ? bhaha :D

dulu kecik2 berhingus jew.
yang aku nie plak mmg dari kecik bestpren gn dak laki je, smpai kebesor le aku ramai kawan laki jew :)

yang aku ingat . dulu time darjah satu aku skola kat Sekolah Kebangsaan Pangkalan TLDM 1 , Lumut , perak.

aku skola situ 6bulan je, and aku pindah kat Sekolah Kebangsaan Seri Sitiawan, manjung, perak.

Haa , kat situ la aku kenal budak2 kecik nieh , haha :D dulu comel2 je, skng dah tak comel dah . haha :D

masing2 dah ade "kerjaya" sendiri.

whoaa, aku berucap macam penceramah . bhaha :D
btw, aku gembira lahh sebab jumpe gn diorang balek n muke pon smue dah berubah .

biase lahh , dah matang kan ? haha :D


sini2 , aku nak tunjuk gamba diorang selepas 10tahon kteowg tak jumpe :D




*okeyh , aweks comel name dy amira. dy nieh mber aku darjah satu dulu kat skola TLDM , haha :D muke dy tak brubah dari kecik2 dulu. aku ingat lagi mase darjah satu , kiteorg rehad same2, pastu pegi kantin beli donut . haha :D lawak lahh , walaupon banyak memory lack kan sebab dulu2 punye cite, sometimes, ade bende kite tak leyh lupe kan ? kenangan terindah <3 and aku jumpe fb aweks nie sebab aweks nie ialah gf mbe aku . kiteowg pegi kursus kenaikan pegawai waran KRS taon 2010 yang lepas. and si member aku yang namenye Fariz nieh wakil skola TLDM . so , bukak cite punye bukak , tak sangke gf dy bestpren aku dulu. haha :D lawak duhh , tengs kat ko sebab dah pertemukan kteowg :)




* okeyh , name budak kat nie hafizi , aku kenal dy time pindah kat skola Seri Sitiawan tu . haha, dulu sumpah dy comel gilaa , dah la anak bapak , hari2 mesti nak bapak dy yang hantar pegi skola. dy nie gak anak murid kesayangan teacher aku time darjah satu dulu . gilaa lahh , da ler teacher english tu garang tahap gilaa, boleyh plak budak nie jadi anak kesayangan teacher tu. haha :D and dulu slalu men keja2 time rehad gn budak farid tu , haha , aku ingat lagi , kite slalu rehad ber-empat kan ? aku (fatin) , si fizie nie, farid and faiz . and jangan terkejot law name depan kteowg smue stat dari huruf "F" except si hafizi tu , but still gak pnggil "fizie" okeyh :)




*and here , dat guy is farid . dy pon same gn fizie gak , bestpren aku time darjah satu . sumpahh muke dy tak berubah tu . haha :D still kiut-kiut basah gituu :P cehh , haha :D and aku sebenarnye dapat mukebuke dy dari akk dy . tak sangke lak la si chiby aku bestpren gn akk dy nieh . dari situ le kteowg jumpe balek. haha :D how's wonderful time if i could meet all of you guys :)


p/s : thank God coz make us meet again . and to my dearest amira , hafizi , farid and faiz , iloveyou guys :D