hello , this is my blog. i'm am nurfatin , do enjoy reading my blog okeyh ? Ini blog saya. Saya berhak hendak menulis sebarang post disini. Sesiapa yang terasa dengan post post saya. kesah pulak lahh saya ? kbaii. Terima kasih :):)

my GREAT day !

heyy , soory lahh dah beberape abad nie tak post ape-2 kat belong aku nih .
haa, tengok tuh ! kan dah berhabok. haha .
btw, disebabkan aku dah terlewat empat-hari post story nie kat belong aku nie,
tapee, arini aku post. korg jangan risau. haha :D
oke, cerita pasal HARI IBU nie dengan nama saintifik bahasa Inggeris ialah Mother's Day.
aku sangat gembira menyambutnya. haha :D *ceh , lelebih plak.
oke , cam nie citenye..
suatu petang , sedang aku asyik ber-online,
tiba-tiba...
datang lahh satu mesej dari akak aku si Baby tu.
dy kate nak celeb mother's day ngan besday along aku, incik kyrul.
so, kiteowg pon collect la dwet sorg sikit. yang aku ngan adek aku nie,
biase lahh , budak skola kan dwet tak bnyak,
so , setakat yang kteowg mampu bagi, kami bagi jela.
sanggup tak makan kat skola tuh sebab nak celeb perty tuh. :)) *act , aku hari-hari wajib makan , dwet aku sentiasa disimpan untuk makan. bhaha :D
okeyh , sambung balek, dah lepas collect smue. time ari Ahad tu --> 8 MAY 2011 ,
baru akak aku gy tempah tempat untuk dinner. haha ,
tempat-tempat yang telah dicadangkan :

Sunlight House, Sitiawan <-- tapi babah tanak kat situ , dy was-was
Pizza Hut, Sitiawan <-- full
Kentucky Fried Chicken, Lumut <-- too general
Horizon Garden, Seri Manjung <-- booringg :P

and finally....

we have our dinner at Medan Ikan Bakar, Teluk Muroh , Lumut :)) <3

and there, we made saome suprised. haha , act , abang aku tak taw pon kteowg nak celeb besday dy skali memandangkan besday dy same ngan hari ibu tu. haha :D

supriseddddd !!!

LOVE YOU MAMA ! LOVE YOU ALONG ! may Allah always bless our family :))

after dat dinner , kteowg pegi Marina Islan, Lumut sebab nak snap-2 and tenangkan perot , haha :D

and, here, i just want to say dat i love my family so much . thank God coz gave me dis great family , LOVE YOU all ! <3<3<3

*finished part 2