hello , this is my blog. i'm am nurfatin , do enjoy reading my blog okeyh ? Ini blog saya. Saya berhak hendak menulis sebarang post disini. Sesiapa yang terasa dengan post post saya. kesah pulak lahh saya ? kbaii. Terima kasih :):)

I am NERDY gurl !



yeah , depends untuk tajuk diatas. memang aku dah berubah sekarang.
cer teka cer teka ??
gini lorh citenye haa, aku kan budak SPM.
so , terpaksa menghadap bukuje keje. dah macam orang tade life sosial jer.
haih , pelik pelik je. mane tidak nye,
aku kan "NERD" sangat.
pegi skola kol 7.10 pagi. balek kol 1.30 pm/2.30pm .
dah balek , wat la pape yang patot ,
then masok bilik teros tido sampai kol 5.oo pm.
*kalau tak tdo pon layang cte BELLA skejap , then bace buku.
sengall bukan ?
tu la rutin aku setiap kali balek skola.
tapi biasenye aku habiskan mase tok tdo jela. HAHA ,

yang bawah nie rutin betol aku :

7.10 am -1.30/2.30 pm : pegi/balek skola/extra class
2.30 pm- 6.00 pm - tgk tb/makan/tidoo/ulangkaji/extra class 3hours (every thurs)
6.00 pm - 7.00 pm - bace buku/makan lagi/bersiap
8.00 pm - 10.00 pm - tuisyen
10.00 pm - 11.00 pm - selak buku/makan
11.00 pm - tidur
*sabtu ahad : ikot suke aku la nak buad ape :P

see, tu la rutin aku. macam simple kan. haha, memang pon. aku tak suke kusutkan kepale otak aku yang sememangnye dah serabut nie.

so , LIVE WITH SIMPLE LIFE :))



*bon appietee :P